Wednesday, March 27, 2013

27 Maart 2013

Ik denk dat ik echt niet meer lang kan uitslapen ben elke ochtend al om 7:00 klaar wakker haha. Vanmorgen maar even nog mijn ogen gesloten en gewoon mijn rust genomen en om 8:15 eruit gegaan om even te gaan douchen. Zoals elke ochtend het is geen verassing meer TLC aan en wachten tot ik de deur uit mag. Ik dacht nog van niet mijn handsschoenen vergeten want dan krijg ik koude handen op de fiets en ja hoor wat vergeet mevrouw haar handsschoen dus met ijskoude handen kwam ik aan op mijn werk. Wat ging de dag toch een partij langzaam het duurde en het duurde tot het eindelijk 18:00 was. Uiteindelijk word het toch een keer 18:00 dus hup op de fiets naar huis en snel eten want daarna weer snel door naar dansen. Tot 21:00 wezen dansen ( We doen All that jazz van Chicago zo leuk! ) en nog gezellig even wezen ouwehoeren en toen vertrokken naar huis daarna snel weer in me bed te duiken want morgen weer een nieuwe werkdag.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment