Wednesday, March 27, 2013

Review: Rituals deodorant Daily Rose

Mijn zus is al maanden fan van rituals net als de meeste vrouwen in mijn omgeving maar ik hield me nog een beetje afzijdig tot ik in aanraking kwam met de deodorant Daily Rose.

Rituals staat voor het stilstaan en bewust genieten van een heerlijk bad, een heerlijk kopje thee of een ontspannen massage dit doormiddel van hun producten. Alle producten van rituals bestaan het meeste uit natuurlijke producten die zij over de hele wereld verzamelen. Het assortiment van Rituals is breed van een lekkere badschuim, badjassen, thee maar ook de deodorant waar ik het vandaag over ga hebben. Ik ben namelijk een regelmatige deodorant gebruiker en vind het fijn om minimaal 2x per dag even mezelf op te frissen met een vleugje deodorant maar er zijn zoveel soorten die ik al geprobeerd heb maar de Daily Rose heeft echt een heerlijke zoete en frisse geur en ruikt naar mijn mening net of je een parfum op heb. Verder blijft de deodorant de hele dag goed zitten dus 1x per dag sprayen zou meer dan genoeg zijn. Wat ik ook fijn vind dat het een groot flacon is van 150ml wat betekend dat je hem lang gebruikt omdat je niet veel nodig hebt omdat hij gewoon goed zijn werk doet. De prijs is misschien even schrikken €8,- per bus maar dit betekend wel dat je bijna 2 maanden met deze deodorantbus doet voordat je weer een nieuwe hoeft te kopen en dan is het weer voordeling. De rituals producten kun je kopen bij een Rituals bij jou in de buurt of de V&D.

Bron: www.rituals.nl

0 comments:

Post a Comment