Thursday, March 28, 2013

28 Maart 2013


Het is alweer bijna weekend en ook nog eens een lang weekend want de maandag zijn de meeste mensen ook nog even een dagje vrij. Vanmorgen had ik weer zo een morgen dat ik wou blijven liggen maar nee dat kan niet want er moet gewerkt worden. Rond 8:00 heb ik even een lange douche genomen om daarna lekker even beneden nog te gaan hangen en praten met mams want zij was vandaag vrij. Vlak voordat ik naar mijn werk wou gaan zei me moeder dat ze me wel even af wou zetten zodat ik in de avond op tijd thuis zou zijn dus zo gezegd zo gedaan ik was op mijn werk en ben gaan werken. Ik weet niet wat het deze week is maar misschien komt het omdat het rustig is maar de dag gaat niet snel voorbij dus dat de klok 17:00 aansloeg was voor mij heel fijn want de werkdag zat er weer op. Mams stond al klaar dus zijn we naar huis gereden. Vanavond ging ik samen met mijn vriend naar de Primark dus at ik ook niet thuis. Terwijl ik zat te wachten dat ik kon gaan zaten ze thuis lekker te eten en dan begin je zelf ook wel trek te krijgen dus om 19:00 op de fiets gesprongen en naar het stadje gegaan om uiteindelijk te belanden in een dönerzaak en ik nam een heerlijke durum döner en heb er van genoten en ik vond dat het wel mocht want ik had een mooi resultaat op de weegschaal. ( hierover morgen meer ) Nadat we uitgegeten waren zijn we naar de Primark gelopen en heeft mijn vriend 3 nieuwe spijkerbroeken gekocht en ik had er ook weer 1 nodig. Ik kom er net achter dat ik mijn artikel van vandaag helemaal ben vergeten te plaatsen deze komt nu zaterdag online.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment