Tuesday, March 12, 2013

11 Maart 2013

Vandaag 11-03-2013 zijn mijn paps en mams 25 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig samen. Eerst moest ik onverwachts eerder werken dus mijn dag begon al om 6:00 want rond 8:00 gingen de deuren weer open van mijn werk haha. De dag duurde heel lang en was blij dat het 17:00 was en ik door de kou op de fiets naar huis kon om even te gaan douchen en omkleden want ik ging uiteten. Samen met mijn zus en aanhang gaven wij mijn ouders een etentje bij Boss restaurant in de Beemster en wat was het heerlijk zeg. Morgen zal ik een uitgebreid artikel plaatsen over dit restaurant ik raad hem zeker aan. Daarna lekker wezen uitbuiken en nog even met mijn vriend gesproken wat heel fijn voelde miste hem ook tijdens het etentje maar hoop dat hij bij het volgende etentje weer gezellig voor me zit.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment