Sunday, March 3, 2013

3 Maart 2013

Heerlijk wezen uitslapen vandaag tot 9:30. Ja dat is voor mij uitslapen aangezien ik meestal rond 7:30 al klaar wakker ben. Daarna heerlijk een douche genomen en wezen ontbijten. Zondagochtend kijk ik altijd op TLC het programma Sisterwives. Sisterwives gaat over 1 man die getrouwd is met 4 vrouwen en 16 kinderen heeft want dat is hun geloof polygamie. Ik hou altijd wel van zulke rare programma's en verbaas me hier vooral dat ze zo gelukkig zijn terwijl je weet dat je man ook intiem is met 1 van de andere vrouwen ik zou dat niet kunnen maar het is mooi dat hun dat kunnen en de kinderen het ook fijn vinden. Daarna moest ik condoleren want de oom van mijn vader was overleden ( ken meer dan de helft van mijn vader's familie niet want deze is zo groot maar wou toch mijn medeleven tonen ) Heel grappig was wel dat zijn vrouw mijn vader zag en daarna mij dat ze begon te stralen omdat wij qua oogopslag op haar man lijken dat was wel mooi om te zien. Zoals vele ook even langs opa en oma geweest en toen weer naar huis. Eerst moordvrouw terug gekeken en daarna Obese, toen vond ik het mooi geweest en ben me bed in gedoken. Eenmaal in bed moest ik wel weer aan mijn vriend denken want mis hem verschrikkelijk maar ik moet het volhouden voor mezelf.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment