Tuesday, March 19, 2013

19 Maart 2013

Vandaag had ik lekker een dagje vrij en ja hier heb ik ook heerlijk van genoten want ging er pas om 21:45 uit dat gebeurd me eigenlijk nooit maar blijkbaar was ik er gewoon even aan toe. Nadat ik me bed uit was gekomen ben ik lekker wezen douchen en naar beneden gegaan en de tv op TLC gezet. Daarna eerst even wezen ontbijten en een was wezen draaien en wat bleek de werkkleding van mijn moeder en mij zat er al in en ik dacht dat deze al gedraaid was dus had hem op gehangen maar nee deze moest nog haha. Nadat de handdoeken in de wasmachine zat ben ik het artikel van vandaag gaan schrijven omdat ik erg enthousiast ben over de scrub van nivea. Inmiddels waren de handdoeken klaar en heb ik de volgende was erin gedaan en toen kwam mijn moeder alweer thuis. Samen hebben we lekker een warm broodje uit de oven gegeten en zijn we daarna samen boodschappen wezen doen. Bij de kassa zaten we te gokken hoeveel het ongeveer zou kosten en ik zat er akelig dichtbij want het was € 32,75 en ik zei dat het ongeveer € 33,- zou zijn dus daar lagen we ook alweer dubbel om. Toen we thuiskwamen hebben we samen even de boodschappen uitgepakt en heb ik even gehaktballen gebakken die we savonds gingen eten. Heerlijk vanavond aan de gebakken aardappelen, sla en een gehaktbal gegaan ik hou echt van de Hollandse pot dus ging er weer heerlijk in. Dinsdagavond is echt mijn vaste "ik zit voor de tv avond" want dan heb je om 20:30 Elementary en daarna om 21:30 The Following vooral de laatste moet je echt vanaf het begin hebben gevolgd want anders snap je er niks van maar wat een super serie. Hierna duik ik me bed weer in want morgen weer aan het werk!


Liefs x

0 comments:

Post a Comment