Tuesday, March 19, 2013

Supercoop spaaractie Lief! servies

Een paar weken geleden liep ik met mijn moeder even in de Supercoop voordat wij bij mijn opa en oma langs zouden gaan en wat viel me toen op dat de Supercoop momenteel een leuke spaaractie heeft waarbij je kan sparen voor speciaal ontworpen servies van het merk Lief! Ja en ik was helemaal weg van de kop en schotel dus heb gelijk mijn neef gewhatsappt en die bleek al een boekje vol te hebben en wij ook dus heb ik nu al 4 kop en schotels van dit leuke servies.

Hoe werkt het?

- Bij elke €5,- aan boodschappen ontvang je een lief! Spaarzegel
- Bij een volle spaarkaart ( 20 zegels ) lever je deze in en kan je voor een klein bedrag erbij een keuze maken uit: 2 mokken ( + €5,99 ), 2 kop en schotels ( + €7,99 ), 2 schaaltjes ( + €6,99 ) of 2 borden ( + €7,99 )
- Sparen kan van 11 februari 2013 t/m 5 mei 2013

Zelf wil ik een 6 delig kop en schotel dus spaar ik nog even door maar wie weet dat ik de borden er ook nog bij neem altijd handig voor mijn uitzet.

0 comments:

Post a Comment