Monday, March 18, 2013

18 Maart 2013

Vandaag was dag 6 dat ik aan het werk ging en ja me lichaam begon nu echt even tegen te stribbelen want hij is toe aan een dagje rust. Maar nee ik moest nog even een dag aan het werk gelukkig maar een half dagje van 13:00 tot 18:00 dus kon wel even lekker lang blijven liggen en zodra je dan de regen op je zolderraam hoord vind ik dat ook helemaal niet erg. Rond 9:15 ben ik mijn bed uitgerold en onder de douche gestapt niets is lekkerder dan fris en fruitig onder de douche vandaan te komen en zo de dag beginnen. Mams was vandaag een dagje vrij dus die stelde voor dat ze me wel even naar het werk zou brengen aangezien het zo regende buiten en daar was ik wel blij mee want de gedachten dat ik als een verzopen kat op mijn werk zou aankomen is echt niet fijn maar het hoord er soms bij. Om 12:00 nog even lekker een warm pistoletje gegeten en toen naar mijn werk waar de dag snel voorbij ging. Na wat gezoek naar de auto van mijn ouders zag ik dat mijn zus aankwam rijden in haar auto samen met mijn moeder en zijn we naar huis gereden om lekker aan de kipshoarma te gaan. Tijdens het eten had ik ook mijn laptop aan aangezien ik mee doe met een community van marktplaats waar ik onder andere mijn mening ga geven over het kopen/verkopen van producten op marktplaats en de website. Natuurlijk zit hier ook een kleine vergoeding aanvast van €20,- aan bol.com waardebon ( altijd leuk ). Vandaag was het 1e inlogmoment om 19:00 en werd alles bekend gemaakt vandaar dat ik even ongezellig tijdens het eten op mijn laptop zat. Later op de avond maakte mijn moeder bekend dat ze af wist van mijn blog want dit had ik op mijn vriend na niemand verteld omdat ik mijn gevoel kwijt moet maar dit moeilijk vind om het mondeling te bespreken vandaar dat ik besloten heb het schriftelijk te doen via mijn blog. Na weer wat tranen gelaten te hebben zijn we eruit gekomen en zal zij mij nu ook volgen wat ik natuurlijk heel fijn vind dat het bij de mensen die dicht bij je staan in de smaak valt. Nu nog even op de bank unforgettable kijken en dan lekker slapen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment