Monday, March 25, 2013

Review: Lipton Green Tea Strawberry Cupcake

Ik hou gewoon van cupcakes om ze te maken maar ook zeker om te eten. Dus toen ik opeens in een blaadje zag dat er groene thee met aardbeien cupcake smaak op de markt was gekomen moest ik deze uitproberen. Mijn zus kwam nog voordat ik het zelf kon kopen er al mee thuis dus hebben we gelijk het water opgezet en met smacht lopen wachten op ons bakkie groene thee met aardbeien cupcake smaak.

Daar stond hij dan een glas met heerlijke warme thee met een typisch groene thee kleur dus op het eerste gezicht had ik het idee van nee dit zal wel flink gaan tegen vallen maar ik ga het doorzetten ik wil het weten. De geur van de thee bestaat uit een lichte aardbeien geur als je dit ruikt denk je eerder dat je aan een gewoon glas aardbeienthee zit maar nee het zou toch echt moeten smaken naar cupcakes. De thee was inmiddels wat afgekoeld waardoor ik hem nu eindelijk echt kon proeven en ja hoor de eerste slok smaakte gewoon naar groene thee met een aardbei smaakje waar is het cupcake gedeelte tot je op de nasmaak wacht en je wel degelijk een lichte aardbei cupcake smaak in je mond proeft heel raar dat dit mogelijk is maar echt lekker en zeker goed voor het afvallen want van groene thee ga je goed naar de wc.

0 comments:

Post a Comment