Sunday, March 24, 2013

24 Maart 2013


Vandaag had ik me voorgenomen om echt even lekker lang in bed te blijven liggen en voor mijn doen heb ik dat zeker gedaan want om 9:30 kwam ik er pas uit en ben ik lekker wezen douchen. Toen ik onder de douche stond dacht ik even mijn gezicht te scrubben bleek mijn scrub nog beneden te liggen dit door mijn artikel van de week dus ga dit één deze dagen maar weer even doen. Rond 10:00 kwam ik beneden en heb ik lekker een broodje rosbief gegeten want dit had mijn moeder gehaald voor me vrijdag en ik had het zaterdag niet eens zien liggen en het is zonde om te laten liggen. Nadat ik me broodje op had heb ik even mijn laptop opgestart om mijn artikel van vandaag uit te typen en online te plaatsen terwijl TLC aan stond natuurlijk. Gister had ik tijdens het boodschappen doen ook nog even carpaccio en rucola gehaald om lekker wraps te gaan maken dus heb daar vanmiddag heerlijk van genoten. Opeens kwam erin me op dat ik even zin had om iets te gaan bakken en we hadden nog van Home Made een pak cakemix staan waar super handig een kartonnen cakeblik bij zat. Zodra de cake uit de oven was wou ik hem gelijk al gaan proeven maar dan is hij nog niet zo lekker dus moest nog even geduld hebben. In de middag heb ik met mijn vader even de folders rondgelopen en de kou viel wel mee alleen die wind daar werd mijn fiets niet vrolijk van maar na iets meer dan een halfuur waren we gelukkig klaar en konden we weer warm binnen zitten. Met dit weer heb je echt zin in een stevige maaltijd dus hadden we vandaag zuurkool met een gehaktbal op het menu en het smaakte echt verrukkelijk. De rest van de avond lekker wezen bankhangen en obese gekeken maar nu is het echt tijd om naar bed te gaan want morgen weer een nieuwe werkweek.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment