Monday, March 4, 2013

4 Maart 2013

Heerlijk even 2 dagen vrij zijn dus vanmorgen rolde ik weer om 9:30 me bed uit nadat ik in bed wel even wat filmpjes had terug gekeken. Mijn moeder kwam rond half 1 thuis dus had ik lekker een broodje afgebakken en zijn we daarna Zaandam ingeweest om even te gaan winkelen. Zaandam heeft namelijk een Primark en ja mensen I <3 PRIMARK en ik weet ook iedereen heeft zijn mening over de prijs van de kleding hoe kan hij zo goedkoop zijn maar ach.. Het doet me goed de lage prijsjes. Eenmaal in de winkel gelijk zo een tas in mijn hand en scoren maar en ik had spijkerbroeken nodig want deze verslijt ik als een gek haha dus weer even een licht kleurtje ( €13,- ) en een donker kleurtje ( €15,- ) koopje toch voor 2 nieuwe spijkerbroeken en toen zag ik een blouse hangen O.M.G. Ik was verliefd zo een mooie fel roze kleur ( €13,- ) ik moest hem hebben en ja hoor nog in mijn maat maar moest hem wel even passen aangezien ik met een Cup E zit en deze niet altijd in een blouse mooi uitkomen maar hij zat perfect en hoopte nog meer kleuren te kunnen scoren maar nee niet mijn maat en ik baalde serieus. Daarna maar naar de kassa gegaan en mijn favo reinigingsdoekjes weer gehaald waardoor ik uitkwam op een totaal bedrag van € 42,50 ik hou ervan. Bij de H&M nog even een dansbroek gehaald en toen zag ik bij de Miss Etam een mooie groene broek en ging ik hem passen maar ik haat deze spiegels! Sommige kledingwinkels hebben heerlijke spiegels lijk je dunner of gewoon jezelf maar deze leek ik wel 10 kg zwaarder en dat wil een vrouw niet dus snel er weer uitgelopen en naar de auto. Vandaag scheen de zon heerlijk dus hebben mijn mams en ik lekker een McFlurry Kitkat gehaald en hij was weer lekker! Na het eten mijn vriend gesproken en hij miste me ow echt een gelukkiger mens dan ik bestaat in mijn ogen even niet hoop hem snel te zien. Na 2 dagen vrij nu weer slapen om morgen te werken weltrusten!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment