Tuesday, March 19, 2013

Nivea Clean Deeper Reinigingsscrub

Al een tijdje had ik last van een oneffen huid en na wat gelezen te hebben op internet bleek het scrubben van je gezicht daar goed tegen te helpen. Zoals jullie misschien wel gelezen hebben stond op de Huishoudbeurs Nivea en heb ik daar een aantal producten gekocht onder andere de Nivea Clean Deeper Reinigingsscrub waar ik vandaag een review over schrijf.

Deze reinigingsscrub van Nivea staat bekend om het dagelijks scrubben van je gezicht maar hier ben ik zelf niet voor aangezien ik vind dat je je huid ook een aantal dagen rust moet geven en normaal gesproken ook word geadviseerd om niet dagelijks te scrubben. Zelf scrub ik minimaal 1x per week en maximaal 2x. De Nivea Cleen Deeper Reinigingsscrub voorkomt puistjes en mee-eters en helpen de poriën te openen waardoor je een zachte en egale huid krijgt.

Hoe te gebruiken:

- Maak je gezicht vochtig
- Doe een beetje reinigingsscrub op je hand
- Masseer de reinigingsscrub goed in op je gezicht ( Vermijd de huid onder je ogen )
- Laat het even 30 seconden intrekken en was de scrub van je gezicht

Zelf gebruik ik dit nu al een aantal weken en ik ben er erg over tevreden mijn huid voelt een stuk zachter en egaler aan dus ik raad deze reinigingsscrub van Nivea aan.

0 comments:

Post a Comment