Wednesday, March 6, 2013

6 Maart 2013

Vandaag hoefde ik pas om 12:00 te beginnen dus ik dacht ow lekker even uitslapen maar nee om 8:00 was ik klaar wakker en moest ik me bed uit dus lekker wezen douchen en naar beneden gelopen en de tv op TLC gezet want tussen 9:00 en 9:30 heb je zo een leuk programma namelijk choccywoccydoodah! Dit programma gaat over een bedrijf die taarten maakt met alleen maar chocolade en het is heel bizar want hun chocolade is zo kneedbaar als fondant echt even een aanrader om te kijken of even terug te kijken. Daarna even het cadeautje besteld voor paps en mams die maandag 25 jaar getrouwd zijn echt super leuk hierover binnenkort meer. Wezen werken van 12:00 tot 18:30 en snel gegeten en naar dansen toe geweest. Mijn bikini was ook binnen en ow hij is zo mooi en ben er zo blij mee dat ik er even een foto bij heb gedaan. (www.bonprix.nl) Ik heb altijd een probleem met de cupmaat want heb zelf cup E en ben zo blij dat meerdere winkels hier nu rekening mee houden deze ging zelfs door tot cup F. Nu weer lekker slapen de dag zit erop slaap lekker.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment