Saturday, March 16, 2013

16 Maart 2013

Pfff.. vanmorgen moest ik er vroeg uit en dat op me zaterdagochtend ik wou echt blijven liggen dat is zo stom want als ik uit kan slapen ben ik altijd vroeg wakker en nu heb ik moeite ermee haha. Uiteindelijk was ik eruit en ben om 8:00 aan het werk gegaan tot 13:00. Was een zware dag dus was blij dat ik thuis even op de bank kon neer ploffen. Met mams daarna nog even wat boodschapjes gehaald en bij de Kruidvat wezen snuffelen. Daarna languit op de bank gelegen tot etenstijd en ja we gingen lekker aan de roerbaknoedels van Maggi echt zo heerlijk en nog weightwatchers proef ook. Ik was heel beniewd of ik mee kon doen vanavond met het programma Weet ik veel van Linda de Mol en ja hoor tot me iPad uit knalde en ik er niet meer op kon want de collegezaal zat vol echt heel jammer want vind het een hele leuke show op naar volgende week!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment