Sunday, March 17, 2013

TRND: Tempo zakdoekjes

Een aantal artikels geleden vertelde ik al dat ik mezelf had ingeschreven voor een onderzoeksbedrijf waarbij je producten mag testen en houden (gratis). Momenteel ben ik weer bezig met een onderzoek voor Tempo zakdoeken. Zoals jullie zien op de foto heb ik een flinke hoeveelheid binnengekregen en ja het is echt gratis.

- 3 x Tempo Regular 10x10
- 6 x Tempo Tissue box
- 1 x Tempo Complete Care 10x9
- Stapel gratis coupons




Zakdoeken en tissues gebruik in de hele dag door dus toen ik uitgenodigd werd om mee te doen met dit onderzoek heb ik me gelijk aangemeld en ja ik mocht samen met nog 1999 mensen testen hoe de producten van Tempo zijn. Doormiddel van gesprekken met vrienden waarbij je de producten ook uitdeelt vul je enquêtes in. Vaak zijn de merken die meedoen met dit project benieuwd naar de mening van de mensen en doen dat op deze manier. Verder krijg je ook nog een stapel met coupons waardoor je een pak gratis Tempo zakdoeken kunt halen bij de winkels die mee doen. Mijn vrienden zijn altijd weer blij als ik weer kom met iets om uit te proberen dus deze keer natuurlijk ook weer en wie wil dat nou niet gratis producten uitproberen.

Bron: www.trnd.nl

0 comments:

Post a Comment