Friday, March 15, 2013

Week 10: Afvallen met Weightwatchers

Na het dipje van vorige week hoopte ik op een super resultaat maarja wat hield ik mezelf ook voor ik heb me er totaal niet aangehouden dus verwachte weer een plusje maar nee er was een hele ons af hahah nou beter eraf dan erbij zeggen we altijd maar nee dit kan niet verder dus vanaf nu een heel schema vastgesteld waar ik me aan moet houden.

- Zondag's minimaal halfuur wandelen
- 2 x minimaal 3 kwartier op Zumba wii
- Minimaal 6 glazen water op een dag
- 3 x buikspieroefeningen per week

Ja ik ga even heel streng voor mezelf zijn want anders blijf ik hierin hangen en daar heb ik totaal geen zin in. Ik zal van de week nog even wat leuke artikels online plaatsen met recepten en denk ook aan mijn winactie waarbij je een weightwatchers box kan winnen zie het artikel: Winactie!

0 comments:

Post a Comment