Sunday, March 17, 2013

17 Maart 2013

Argh.. weer om 7:30 werken zo verschrikkelijk terwijl ik kan uitslapen maar ik heb het geprobeerd en het is me gelukt want ging pas 9:30 me bed uit na een hele serie Geer en Goor over de vloer haha.. Toen ik beneden kwam was paps even wandelen en mams aan het werk dus lekker ontspannen gegeten en TLC gekeken. ( Mijn favoriete zender ) Smiddags aan de pannenkoeken gegaan en wat was dat weer lekker al een tijdje niet gehad. ( Niet te vaak doen want niet Weightwatchers proef ) Rond 15:00 kwam mijn neef met zijn vriendin met het mooie nieuws dat ze zwanger zijn wel heel pril nog 2 a 3 weken dus nog even afwachten maar ze konden het niet meer laten en ja de band tussen mijn neef is heel sterk. Maar het vervelende moment was dat hij liep te geinen over mijn vriend en ja ik probeerde me groot te houden maar het lukte me niet pff.. besef me elke dag meer en meer hoe moeilijk ik het ermee heb. Uiteindelijk de tranen gedroogd en wezen werken van 17:00 tot 20:00 en toen door de regen weer naar huis. Helaas toen ik thuis kwam zat me moeder weer even klaar met haar verhaal en ik weet ze bedoeld het goed maar ik moet het allemaal zelf oplossen met mijn vriend dus weer jankend op de bank ben echt klaar met al die tranen op naar het vrolijke meisje weer!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment