Thursday, February 28, 2013

28 Februari 2013

Alweer de laatste dag van de maand wat schiet het voorbij zeg voordat je het weet is het alweer kerst haha.. Vandaag even heerlijk kunnen uitslapen want hoefde pas om 10:00 te beginnen en mijn lichaam was er ook even aan toe dus ben lekker om 8:30 me bed uitgerold, gedoucht, gewogen wat ik elke donderdag doe,gegeten en de fiets opgestapt naar mijn werk. Hoe vroeg/laat ik ook beginnen moet even een stukje fietsen vind ik heerlijk en is ook nog eens een stukje beweging. Mijn werkdag vloog voorbij en toen ben ik even lekker eten gaan halen bij de snackbar omdat ik mezelf even wou belonen voor wat ik al kwijt ben. ( Ja ik moet er weer hard voor werken daarna maar ik heb het ervoor over en bij Weightwatchers kan het gelukkig ook ) Dus lekker een kleine friet besteld met een hamburger en daar van genoten zonder spijt te hebben gehad. Donderdagavond is natuurlijk: Wie is de mol avond dus dat gekeken en ik blijf zeggen Kees Tol is mijn mol en ja hoor volgende week weten we het pas echt! Heerlijk nu slapen en morgen mijn wekelijkse afval artikel weer online en ja ben afgevallen ( al hoewel het zal er nu wel weer even aan zitten )

Liefs x

0 comments:

Post a Comment