Saturday, March 23, 2013

23 Maart 2013

Zaterdag 8:00! Ja toen was ik alweer wakker maar ik ben lekker blijven liggen en zo nu en dan nog even weg gekukeld. Rond 9:00 dacht ik van nu moet ik er echt uit maar het lag zo lekker en ik hoorde de wind op mijn zolderraam gelukkig ik hoef vandaag de deur niet uit maar nee.. om 9:22 werd ik gebeld door mijn werk of ik misschien toch kon werken van 12:00 tot 18:00 en ja ik kan het geld goed gebruiken dus zei gelijk Ja natuurlijk. Toen was het moment er dan echt nu moet ik eruit want moet me zo klaar maken om naar me werk te gaan dus ben wezen douchen en heb lekker een broodje beneden gegeten voor de tv. Terwijl ik aan het wachten was tot ik de kou in mocht ben ik even het artikel van vanmorgen wezen schrijven en ja dan vliegt de tijd om dus kon ik daarna gelijk naar mijn werk. De eerste stappen buiten dacht ik nog van ow het valt wel mee tot ik de bocht omging en bijna van me fiets afviel wat een wind ik fiets de benen van mijn lijf. Aangekomen op mijn werk heb ik me omgekleed en het was een hele drukke dag heb bijna geen moment van even rust gehad dus dan is de dag ook zo om. Na mijn werk nog even wat boodschapjes gehaald en zijn we thuis aan de Maggi roerbaknoedels gegaan ( Kerrie is mijn favoriet ). Ik had ook als verrassing voor bij de koffie/thee een tompoes en hij was zo lekker echt een tijd geleden en ik hou er gewoon zo van. Net als vorige week heb ik weer meegedaan met Weet ik veel op de iPad en ik scoorde een 5.6 op naar volgende week voor een hoger cijfer!

Liefs x

0 comments:

Post a Comment