Thursday, March 21, 2013

Week 11: Afvallen met Weightwatchers

Ja hoor het zoveelste weegmoment was er weer en ik wist het eigenlijk al zoveel zou der niet af zijn als ik al niet wat onsjes er weer bij zou hebben want ja ben nou eenmaal weer ongesteld. Nou nou er was een hele ons af haha en ach ik weet heb het ook aan mezelf te danken ik moet meer me best doen maar alles is ook lekker.

 
Vanaf volgende week gaat het echt beter we gaan namelijk in het hele huis erop letten en ja af en toe een koekje kan wel maar in mate en ik moet echt op me water drinken letten argh.. Afvallen is helemaal niet makkelijk als je niet oplet blijf je in het zelfde patroon terugvallen en dat willen we toch allemaal niet dus kom op we gaan ervoor met het gezin. Het hoeft niet super snel te gaan zolang de weegschaal maar elke week je een lach om je gezicht tovert omdat je weer wat bent afgevallen. Hier ga ik nu voor en het gaat me lukken samen met mams en zus. Oja en paps ook natuurlijk maar die komt geen grammetje aan en eet alles haha dus voor hem hoeft het niet.

0 comments:

Post a Comment