Tuesday, March 26, 2013

Review: Gillette Satin Care Scheergel

Je moet er misschien nu nog niet aandenken maar over een paar maanden is het weer tijd voor rokjes en korte broeken waarbij onze benen weer te zien zijn en het weer tijd word voor mooie geschoren en gladde benen. Ik geef toe in de winter ben ik niet zo bezig met het scheren van mijn benen aangezien de haren ook slijten door de spijkerbroeken die je aan hebt en niemand behalve misschien je vriend je benen ziet. In deze tijd beperk ik het tot 1x per maand terwijl zomers ik het minimaal 1x per week doe maar wat een nadeel is dat door scheerschuim je huid snel uitdroogt maar hier heb ik nu een goede scheerschuim voor gevonden.


De hele Gillette serie voor vrouwen is goed maar mijn favoriet momenteel de Satin Care maar waarom? Buiten dat roze mijn lievelingskleur is smeert deze scheergel goed uit van Gillette terwijl je geen grote hoeveelheid nodig hebt want hij dekt goed op je huid zodra je hem uitsmeert. ( Gebruik ook niet teveel scheergel want dan word het scheren er niet makkelijker op ) Ik gebruik momenteel een scheermesje van Venus maar wegwerpmesjes van bijvoorbeeld de action zijn ook prima. Nadat ik me geschoren heb voelt mijn huid iets aan de droge kant aan en daar gebruik ik nu de nivea bodylotion voor onder de douche voor zodat mijn benen gelijk een goede verzorging hebben met als resultaat zachte en gladde benen die minimaal 2 dagen zeer glad blijven en pas na 5 dagen stoppeltjes krijgt mede door de scheerschuim.

0 comments:

Post a Comment