Thursday, March 14, 2013

14 Maart 2013

Een dag die begon met heel veel verdriet. Ik toon al 2 1/2 week tegenover mijn familie geen emotie over hoe ik me voel in de situatie die ik nu met me vriend heb en echt pfff ik voel me zwaar kut! Na heel lang doordrammen vlogen de tranen gister over me wangen met het gesprek van me moeder want deze situatie breekt me echt ik hou dit ook niet veel langer vol want ben mezelf niet meer gewoon een emotioneel wrak. Me mascara was helemaal uitgelopen en dikke rode ogen en ik moest nog naar me werk dus snel alles bijgewerkt en geprobeerd het zoveel mogelijk te verbloemen. Tijdens me werk voelde ik ook af en toe de tranen opkomen maar ik kon me gelukkig sterk houden en toen was het 18:00. Daarna snel gegeten om op verjaardag te gaan bij me neef en ja lekker aan een gebakje gegaan want ik moet het afvallen weer even serieus oppakken maar het lukt me even niet want zo een situatie voor negatieve invloed heeft op afvallen pfff verschrikkelijk.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment