Saturday, March 2, 2013

2 Maart 2013

6:00! Zo vroeg begon mijn dag vanmorgen want om 7:30 weer aan het werk en het blijft killing deze vroege tijden want waarom als je er uit moet zo vroeg wil je blijven liggen en ben je een dag vrij en denk je ow lekker even uitslapen ben je al heel vroeg klaar wakker grrr.. Vreselijk! Een mazzel was dat paps mij even met de auto bracht dus ik niet op mijn fiets hoefde in de kou en zo in het donker. De eerste 2 uur op mijn werk vlogen voorbij maar daarna ik was serieus gebroken het was zo vreselijk druk en de ene bestelling naar de andere kwam binnen waardoor ik ook nog langer door moest werken maar ik heb het overleefd haha.. Daarna gezellig boodschappen wezen doen met mams en zus want we gingen even met het gezin + zwager fonduen en wat was het heerlijk zit nu bommetje vol en ow dit was totaal geen weightwatchers proef dagje zo slecht dus morgen water water water drinken tot ik erbij neer val. Ik ga slapen ben doodmoe had net bij het eten ook weer even een dipje mis mijn vriend hoop dat we er snel uitkomen,

Liefs x

0 comments:

Post a Comment