Tuesday, March 26, 2013

26 Maart 2013

Wat een nacht zeg! Soms heb je van die dromen die keer op keer terugkomen op dezelfde nacht nou dit had ik dus vannacht. Ik ben 3x wakker geworden en steeds als ik weer in slaap viel kwam dezelfde droom terug echt vreselijk en nee het was geen leuke droom. Vanmorgen werd ik dus wakker en dan voel je je niet helemaal klaar wakker maar geluk bij een ongeluk ik kon tot 8:30 blijven liggen. Daarna me vaste ritueel gedaan en beneden zaten me moeder ( die was vrij ) en mijn zus ( die bijna naar haar werk ging ). Met zijn drieën hebben we nog even lopen kletsen en toen stelde me moeder voor om me even naar me werk te brengen zodat we daarna even samen boodschappen konden doen. Rond 9:30 reden we in de auto naar mijn werk en heeft ze mij daar afgezet en ben ik tot 17:00 gaan werken. De ochtend ging heel snel voorbij maar de middag duurde en duurde maar. We zaten nog even te kijken naar welke winkel we zouden gaan maar het werd uiteindelijk de Albert Heijn omdat deze tenminste een grote parkeerplaats heeft en blij toe want het was lekker druk. ( Het geld is weer binnen ) Binnen een halfuur waren we de winkel alweer uit en hadden we de auto volgeladen om naar huis te gaan. Eenmaal geparkeerd thuis hebben we even paps opgebeld zodat hij natuurlijk mee kan helpen met tillen. Vandaag kozen we even voor een makkelijk dagje en dat kan ook gewoon dus gingen we aan de aardappelschijfjes, sla en Ćevapčići. ( Dit is zo lekker en bij de AH te koop van het merk Mekkafood een Ćevapčići is een klein gekruid gehaktworstje *zie foto* ) Na het eten tijd om even lekker languit met de benen op de bank te zitten en voetbal te kijken en wat doen ze het weer goed momenteel staan ze met 3-0 voor maar ga de wedstrijd niet afkijken want begin nu wel moe te worden misschien niet helemaal onlogisch na vannacht.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment