Monday, March 11, 2013

Week 9: Afvallen met Weightwatchers

Jullie hebben heel langs niks meer van me gehoord en dit komt omdat ik even in een dip zit o.a door de situatie met mijn vriend want mis hem verschrikkelijk en besef elke dag meer en meer hoeveel ik van hem hou en voor altijd samen met hem wil blijven maar vanaf vandaag pak ik de draad weer op en daarom mijn wekelijkse weightwatchers artikel nu online.

Ik zal maar gelijk beginnen met het slechte nieuwe er was 2 ons bij echt vreselijk maar ik heb zo nu en dan vorige week wat gezondigd dus het is allemaal mijn eigen schuld maar ben er nu weer voor de volle 100% mee bezig we gaan er weer voor. Ik wil ook meer gaan bewegen maar als ik zondags dan vrij ben heb ik helemaal geen zin om iets te doen en wil er vanaf deze week verandering in gaan brengen minimaal 30 minuten even te gaan wandelen. Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd dus ga ik vanavond ook nog eens uit eten en daar ga ik wel van genieten en de volgende dag weer er super goed voor gaan. Hoop deze week mijn vriend na 2 weken ook weer te mogen zien mis hem echt en denk dat het afvallen dan ook iets beter zal gaan. Vanaf nu weer dagelijks bericht van mij.

0 comments:

Post a Comment