Friday, March 22, 2013

22 Maart 2013

Neeeee! Ik wil me bed nog niet uit het is nog maar 6:30 maar helaas ik moest er echt uit want moest aan het werk om 8:00. Dus hup onder de douche, broodje gegeten en weer op de fiets. Brrr.. Wat was het koud zeg ik was erg blij dat ik binnen was en aan het werk kon om me op te warmen. De dag vloog voorbij en het was alweer 17:00 tijd om naar huis te gaan. Op mijn fiets weer de kou in en wat een tegenwind je kwam heel moeizaam vooruit maar het lukte. Paps was eten aan het halen dus even bijgepraat met mams en daarna met zijn drietjes gegeten. Inmiddels alweer 18:30 dus ik ging me even omkleden want vanavond zou ik mijn vriend weer zien na iets meer dan 3 weken. Rond 19:00 stapte ik weer op de fiets door het koude weer naar het stadje want daar hadden we samen afgesproken. Ja hoor daar was het moment en het voelde best onwennig want ja je hebt elkaar toch al een tijdje niet gezien. Meneer moest nog even iets eten dus belande we bij de dönerzaak en ging hij even aan een broodje döner waar we ook nog even samen over het 1 en ander hebben kunnen praten. Na iets meer dan een uur zijn we naar de bios gegaan en koos ik de film Valentino uit. Ow wat een heerlijke film ik zou hem zo weer willen zien dus hou je van: Liefde, een grapje en een traan ga naar Valentino. Na de film is hij meegelopen naar me fiets en hebben we nog even wat gepraat en afscheid genomen. Conclusie was dat het een hele leuke avond was maar we weten beide we zijn er nog niet genoeg werk nog aan de winkel maar we gaan ervoor. We houden van elkaar en we vechten ons er doorheen.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment