Friday, March 29, 2013

Week 12: Afvallen met Weightwatchers

Deze week ben ik er nog niet helemaal voor gegaan maar ik heb wel een mooi resultaat geboekt want er was maar liefst 6 ons af wat maakt me dat toch weer blij. Deze week zijn we met het gehele gezin er op gaan letten en dat zie ik ook gelijk terug in het afvallen.

Op naar de volgende week!
Ik ga gewoon weer op deze voet verder want ik ben erg blij ermee alleen moet ik me wel veel meer focussen op mijn water drinken maar dat gaat zo moeilijk want op mijn werk kan ik niet constant naar de wc gaan dus ik ga nu op mijn vrije dagen de 2 liter water drinken bereiken en de andere dagen wat minder. Qua beweging en misschien is het een excuus maar heb nu nog geen zin om in de kou te gaan wandelen dus hoop om snel mooi weer want dan ga ik met mijn moeder wandleen of fietsen op onze zondag.

0 comments:

Post a Comment