Monday, March 25, 2013

25 Maart 2013

Waarom vliegt het weekend zo voorbij? Oke ik heb misschien maar 1 dag vrij gehad maar dan nog voor je het weet heb je weer een werkweek voor de boeg zo ook vanmorgen. Gelukkig hoef ik deze hele week pas om 10:00 te beginnen dus echt een uitslaaptijd maar toch ben ik gewoon rond 7:30 klaar wakker zoals vanmorgen. Ik lag vanmorgen in bed en de tijd ging heel langzaam voor mijn gevoel en zo in de ochtend vind ik dat zeker geen probleem want dan kan ik langzaam aan wakker worden om er om 8:30 zowat uit te springen. Zoals elke ochtend even onder de douche, mascara opdoen, broodje eten ( en TLC aan ) en daarna weer op de fiets naar mijn werk. Ja vanmorgen was het weer een drama ben helemaal klaar met die tegenwind laat de echte lente nou maar komen. Na flink doorgetrapt te hebben kwam ik aan op mijn werk waar ik aan de slag ging tot 18:00. Hoe fijn op mijn werk ook nog een goed gesprek gehad met de bedrijfsleider dus mijn dag kon niet meer stuk. ( Nee zelfs niet ondanks dat ik weer tegenwind had op de fiets ) Thuis aangekomen ging ik nog even mee met mijn mams en zus naar noord om daarna ons toetje te halen bij de Maccie. Ja de McFlurry kitkat was weer om te smullen *jammie*. Uiteindelijk op de bank beland met The Proposal die op sbs6 was maar hoe stom om half 11 komt eerst even Hart van Nederland en dan pas de einde van de film ja dan blijf ik niet op wachten dus we hebben het opgenomen. ( Geen goede actie van sbs6 )

Liefs x

0 comments:

Post a Comment