Thursday, October 31, 2013

Woensdag 30 oktober 2013

Rond 7 uur werd ik natuurlijk weer eens wakker maar pfff.. ik wou er nog echt niet uit dus dacht doe nog even een uurtje mijn ogen dicht en ga er dan uit maar tot mijn schrik werd ik 9:15 pas wakker. ( Gelukkig hoefde ik pas om 11 uur de deur uit ) Mijn bed uit gegaan en mezelf aangekleed en toen naar beneden gewandeld. Heerlijk even een broodje gegeten en wat rond gesnuffeld op internet en nog aan mijn blog gewerkt en toen was het alweer tijd om naar het werk te gaan.



Het is echt heerlijk zacht weer zo op de fiets met het zonnetje in je gezicht. Op het werk aangekomen heb ik mezelf omgekleed en ben ik gaan werken tot 17:00. Het was een raar dagje want het begon heel rustig en rond 15:00 was het opeens heel erg druk dat alle kassa's zelfs mee moesten draaien. Om 16:00 viel er weer een stilte en hadden we eigenlijk personeel te veel dus hebben we wat extra klusjes gedaan en om 17:00 kon ik mijn fiets op richting huis.

Mijn fiets stond weer binnen en mijn 2e serie van mijn NHA boeken zijn binnen dus snel even geopend en het is weer een heel pakket heb er nu al weer zin in om mee te beginnen. ( Helaas hoopte ik ook een brief met de uitslag van mijn examen binnen te krijgen maar néé ) Daarna was het tijd om even gezellig met mams boodschappen te halen bij de Albert Heijn. ( Kip was weer heerlijk voordelig en dan mag het misschien plofkip zijn het smaakt heerlijk ) Voor de Albert Heijn staat ook een oliebollen kraam en ik kon het niet weerstaan om ze mee te nemen en ze waren erg lekker alhoewel die van de Boet zaterdag waren tot nu toe het beste!



Nadat we de boodschappen binnen hadden zijn we naar de snackbar gegaan en heb ik mijn ouders vanavond heerlijk getrakteerd omdat zij mij elke week helpen met de folders en helaas hadden ze daar geen milkshakes dus zijn we ook nog even door de drive gegaan bij Mc Donalds voor milkshakes. Thuis aangekomen eerst heerlijk gegeten en daarna alle boodschappen opgeruimd. Als toetje een heerlijke oliebol met de zomer voorbij er weer op.

0 comments:

Post a Comment