Thursday, October 17, 2013

Review: Optimel Yoghurt Griekse Stijl



Mijn vaste lezers weten inmiddels wel dat ik een grote Optimel fan ben maar bij het product Yoghurt krijg ik vaak al gelijk een zuur gezicht dus verwachte dat dit geen Optimel product voor mij zou zijn maar ik was toch nieuwsgierig en wou hem heel graag proberen vandaar dat toen ik met mijn mams door de Albert Heijn liep en hem zag staan besloot ik hem toch in het winkelwagentje te doen en mee te nemen dezelfde avond hebben mijn vader en ik hem geprobeerd.

Dit nieuwe product is een heerlijke frisse en stevige yoghurt zodra je je lepel er in doet blijft hij bijna rechtop staan. Onder de yoghurt vind je een laagje fruit en zoals altijd 0% vet en geen suiker toegevoegd. Je hebt maar 3 verschillende soorten smaken:

* Optimel Yoghurt Griekse Stijl Pezik
* Optimel Yoghurt Griekse Stijl Framboos
* Optimel Yoghurt Griekse Stijl Kers


Zelf koos ik voor de Optimel Yoghurt Griekse Stijl Framboos en hij was zalig ik ben echt geen yoghurt liefhebber en heb het heerlijke frisse fruitlaagje door de yoghurt heen gemengd en toen was het echt een smaakexplosie in je mond. Ik zelf ben een toetjes liefhebber dus wij hebben met zijn tweeën een bak a 450 gram gedeeld. Opnieuw een product van Optimel die mij aanspreekt wat zou het volgende product worden?

0 comments:

Post a Comment