Saturday, November 2, 2013

Donderdag 31 oktober en Vrijdag 1 november.

Donderdag 31 oktober. Het was weer 7 uur tijd om mijn bed uit te gaan. Vandaag was het namelijk weer een dagje in de slijterij dus nadat ik heerlijk een broodje met rosbief gegeten had was het tijd om op mijn fiets naar mijn werk te gaan. Daar eenmaal aangekomen was het tijd om de winkel op te gooien en te beginnen.

Nadat ik de hele ochtend van alles had opgeruimd was het wel fijn om even een halfuur pauze te hebben en toen ik terug kwam ben ik heerlijk aan de slag gegaan in de slijterij. Er was nog wat mis gegaan met de bestelling waardoor we heel veel drank over hadden en dat toch een plaatsje moest krijgen maar besluit dat voor de volgende dag te bewaren. Het was 18:00 dus de bedrijfsleider kwam afsluiten maar er kwamen nog een aantal klanten aan dus hebben we deze nog even geholpen en liepen we er om 18:15 uit. Toen nog even een zakje sla gekocht en naar huis gefietst.



Thuis stond mijn eten al klaar en hadden we roerbaknoedels en mijn huishoudbeurs pakket was binnen die ik een maand geleden had besteld. ( Was een actie via facebook misschien dat je hem nog kan krijgen weet dat niet zeker ) Voor € 14,95 kreeg je een aantal leuke producten en kortingsbonnen voor onder andere de Zwaluw Hoeve waar ik met mijn zus heen ga in december. De rest van de avond heerlijk voor de tv gehangen met Geer & Goor.

Vrijdag 1 november. We sluiten de maand oktober weer af want het is november en zo komt het heerlijke weekje vakantie toch wel snel in zicht. ( Heb er zin in! ) Vandaag nog even een dagje in de slijterij dus er weer om 7 uur uit en op naar het werk.



Eenmaal in de slijterij om te openen miste we een sleutel maar gelukkig lag hij op kantoor en konden we toch de deuren open doen. Lekker bezig geweest met opruimen van de drank en nieuwe wijn en bier pakketten gemaakt want het was ook vandaag niet zo'n druk dagje qua verkoop alleen wel weer met de emballage. Smiddags whatsappte mijn mams dat er een brief binnen was van NHA en helaas ik had een onvoldoende zoals ik eigenlijk al een beetje verwachte een 5 namelijk dus dat word opnieuw examen doen. Natuurlijk ben je dan wel een beetje down maar we gaan er gewoon voor de volgende keer. Om 18:00 was het ook fijn om heerlijk naar huis te kunnen gaan.

Eenmaal binnen zijn we aan de Turkse pizza's gegaan die mijn moeder van een collega had gekregen die ze zelf maakte en daarna heb ik mijn tas ingepakt om naar Hoorn te gaan. Jasper was al twee dagen ziek dus was even afwachten of hij mij kon ophalen maar dat lukte dus zijn we samen naar Hoorn gereden en hebben we savonds een filmpje gekeken.

0 comments:

Post a Comment