Friday, October 11, 2013

Review: L'oréal Miss Manga Mascara


Vandaag even een beauty artikel want ik wou deze graag nog met jullie delen. Ik was helemaal enthousiast toen ik deze reclame van L'Oréal op de televisie zag want wie wil dat nou niet van die mooie poppenoogjes en je wimpers die eruit springen dat zou het helemaal moeten worden met deze mascara dus ik heb hem uitgetest.

Inmiddels heb ik namelijk al een aantal keer de L'Oréal Miss Manga mascara op gehad en de eerste keer was ik heel erg teleurgesteld ik vond het totaal niet het effect geven van wat ik had verwacht de mooie poppen Manga oogjes néé het was weer zo'n reclame met van die nepwimpers ik had het kunnen weten maar je blijft er in trappen want wie weet zou het deze keer wel anders zijn maar helaas. Na de eerste keer had ik echt het gevoel van weg gegooid geld deze ga ik nooit meer dragen maar ik gebruik hem nu zeker wel regelmatig want als ik een lichte ooglook wil hebben maar wel dat mijn onder wimpers mooi lang eruit zien gebruik in de L'Oréal Miss Manga mascara want ik heb redelijk lange wimpers en door de donkere mascara valt dit wel goed op. Helaas geeft hij wel een beetje klontjes af daar moet je erg op passen en het buigbare borsteltje is alleen handig om goed in de hoekjes van je mascara potje te komen maar verder ook niet. ( Geef mij maar een lekker breed borsteltje )




Zou ik hem aanraden? Om eerlijk te zijn néé ik zou liever voor een mascara kiezen die echt de ooglook geeft voor dagelijks gebruik en daar is deze net even te simpel voor naar mijn mening al is de donkere zwarte kleur wel heel prachtig maar dat hij een beetje klonterig aanbrengt is zeker een minpunt.

0 comments:

Post a Comment