Friday, October 18, 2013

Winterfair Ahoy Rotterdam



Alweer een paar weken geleden vertelde mijn zus dat zij samen met mijn moeder naar de Winterfair zou gaan in Ahoy en het leek mijn oma en mij ook erg leuk dus uiteindelijk gaan we hier gezellig heen met zijn vieren. Als je naar de winterfair in Ahoy wil gaan raad ik je heel sterk aan om je kaartjes via www.vakantieveilingen.nl te kopen want hier kan je voor een goedkoop prijsje 2 kaartjes scoren maar wees er snel bij want er zitten aardig wat bieders op ( Het is ons 2 x gelukt dus het is te doen )

Wij zijn nog nooit naar de winterfair in Ahoy geweest maar zoals jullie misschien wel gelezen hebben ben ik helemaal weg van de kerst ( net als mijn zus, moeder en oma ) Tijdens de winterfair staan er verschillende stands waarbij je van alles kan halen of doen hieronder een kleine greep:

* Winterjassen
* Kerstcadeau's
* Workshops
* Woonaccessoires
* Proeverijen
* Modeshows
* Optredens

Genoeg te doen dus en misschien wat wij zelf wel verwachten is het een huishoudbeurs ( in het klein ) maar dan aangekleed in de winterse kerst sfeer. ( Hier krijg je ook een boekje vol met kortingscoupons voor op de beurs ) Het evenement is van vrijdag 6 december t/m maandag 9 december van 10:00 tot 17:30. Wij zelf gaan zaterdag 7 december en voor de reis er naar toe hebben wij de handige tickets van Kruidvat/NS. Vanaf het treinstation is het nog een klein stukje met de metro of tram en dan sta je al voor de deuren van Ahoy Rotterdam. Zodra ik er geweest ben zal ik een uitgebreid verslag op mijn blog plaatsen en wie weet met nog een leuk filmpje.

0 comments:

Post a Comment