Tuesday, October 8, 2013

Galberts Framboos Cheesecake

Zaterdag liep ik samen met Jasper door de Deen en we wouden allebei even een lekker toetje uitkiezen dus na heel veel gesnuffel van de toetjes die ik al ken zag ik daar opeens de Galberts Framboos Cheesecake maar toch de angst dat het niet lekker is en ik het zo weer kon weggooien en voor € 1,98 voor 2 stuks is dat toch zonde dus Jasper stelde voor als ik het niet lekker vond dat hij het zou opeten dus belande het toch in ons winkelwagentje.



Nadat we heerlijk hadden gegeten was het dan zover hoe zou dit toetje smaken alhoewel kan je het wel een toetje noemen want het kan ook een lekkernij zijn voor bij de koffie want cheesecake is meestal in een taartvorm. Toen ik de verpakking openende rook ik al de heerlijke framboos geur en werd mijn nieuwsgierigheid alleen maar meer en meer gewekt dus besloot ik toch echt een hapje te nemen eerst heel voorzichtig de bovenkant maar ik moest het in het geheel gaan eten dus met de onderkant erbij.

 
WOOOH! wat een heerlijke explosie van smaken zo een lekkere combinatie en zo was het toetje in een mum van tijd ook op en Jasper wou ook nog proeven dus het laatste hapje mocht hij hebben en ja ook hij was fan. Een heerlijke frisse smaak van framboos ( soort van frambozenjam ), met een luchtige roomkaas in het midden en onder een zachte meergranen cake ( tenminste zo proeft het ) Ik twijfelde maar ben blij dat Jasper me heeft overgehaald want dit echt een kleine verwennerij na een heerlijke maaltijd en naar mijn mening de € 1,98 zeker wel waard voor 2 stuks.

0 comments:

Post a Comment