Tuesday, October 1, 2013

Druk, Druk, Druk..

Sorry dat ik al een week niets van me heb laten horen maar heb het onwijs druk. Momenteel werk ik aardig wat uren op mijn werk en waardoor ik laat thuis ben en dan vaak niet meer mijn laptop aan doe omdat ik er gewoon géén behoeften aan heb en ja dit gaat dan wel ten koste van mijn blog maar ik had er ook vorige week even geen zin in. Verder werk ik momenteel naar mijn examen toe van mijn NHA studie en die heb ik zaterdag 12 oktober alweer. Nog 11 dagen spannend! Ik wil echt niet mijn examen verpesten en ben daarom vooral in het weekend samen met Jasper ( die ook bezig is met een studie ) Ik ben deze week iets vaker de ochtend vrij + het weekend dus ben van plan even wat artikels te schrijven en dit uiteindelijk online te posten. Het zal dus de komende 2 weken nog wat rustiger blijven op mijn blog want totale focus op mijn studie. Ik hoop dat jullie het begrijpen en na deze 2 weken ben ik weer helemaal terug.

Liefs x

0 comments:

Post a Comment