Wednesday, October 9, 2013

Mijlpaal: 30.000 bezoekers op Miszbloggie



Iets later dan ik had verwacht maar we hebben de 30.000 bezoekers weer aangetikt. Super leuk bedankt dat jullie regelmatig mijn blog bezoeken. Binnen 42 dagen hebben we er weer 10.000 bezoekers bij helaas heb ik niet mijn doel behaald om het binnen een maand te kunnen halen maar dit is echt helemaal mijn eigen schuld geweest omdat ik dagen en soms een hele week bijna niet online was op mijn blog en niets online plaatste waardoor mijn blog ook minder interessant was.

I'm back! Ja ik ben echt terug en het gaat de laatste erg goed met mijn blog met gisteren zelfs een bereik van 919 bezoekers bijna de 1000 aangetikt ik was erg verbaasd dat ik naar mijn statistieken ging kijken en de teller smiddags al op 700 bezoekers stond. Dit geeft mij alleen maar meer motivatie om door te blijven bloggen dus dit ben ik zeker ook van plan.

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben en al gezien ben ik me echt aan het richten op een blog met als hoofdonderwerp: Eten & Drinken. Als extra zal je ook eens een artikel van mijn moeder online kunnen zien of dat wij iets samen gemaakt hebben want ook zij is begonnen aan een blog: Eet met Meermin Verder zullen jullie nog vast en zeker zo nu en dan wat andere onderwerpen tegen komen die ik graag met jullie wil delen. Op naar de 40.000 bezoekers en hoe mooi zou dat zijn al we deze voor 9 november halen ik ga er tenminste helemaal vol en nogmaals bedankt!



Twitter: Miszbloggie
Instagram: Miszbloggie

Vergeet ook niet mijn facebookpagina ( miszbloggie ) toe te voegen.



0 comments:

Post a Comment