Wednesday, October 30, 2013

Met korting naar de Winterfair in Ahoy



Zoals ik twee weken geleden al een artikel had geschreven over de Winterfair in Ahoy waar ik samen heen ga met mijn moeder en zus zaterdag 7 december werd ik gisteren benaderd door www.uitmetkorting.nl aangezien zij momenteel een leuke kortingsacties hebben lopen waarbij je maar liefst € 4,- korting krijgt op je entreekaartje naar de Winterfair in Ahoy. Wie wil dat nou niet en vandaar dat ik het graag met jullie deel.

Wat moet je doen!

* Klik op deze link: Winterfair Ahoy
* Er opent nu een nieuw venster
* Klik op de eerste aanbieding waar je ziet staan:
Winterfair kaartjes met 4 euro korting. Code: 'UITWINTERFAIR'
* Onthoudt de code goed want deze zal je nodig hebben
* Vervolgens kies je de datum en vul je de code in
* Maximaal 10 kaarten per bestelling

Hoe leuk dan ga je voor € 9,50 een gezellig dagje naar de Winterfair in Ahoy Rotterdam. Hiervoor hoef je niet constant op www.vakantieveilingen.nl te zitten en te hopen dat jij de bieding gewonnen hebt néé hier krijg je gelijk de korting en gaan we samen uitkijken naar een gezellig dagje Winterfair. Verder wil je deze kaarten cadeau geven voor € 1,95 krijg je er ook nog een leuke cadeauverpakking bij. Alvast heel veel plezier!



0 comments:

Post a Comment