Wednesday, October 30, 2013

Dinsdag 29 oktober 2013

Om 8 uur was het dan tijd om mijn bed uit te gaan want vandaag een redelijk druk dagje want heb eerst een cursus en als het een beetje mee zit moet ik daarna nog werken tot 18:00. Alles bij elkaar gezocht en toen mijn fiets op gestapt naar mijn werk. Het was echt een heerlijke ochtend niet te koud maar ook zeker niet te warm. Op mijn werk aangekomen gewacht tot het half 10 was en toen begon mijn cursus.



Het was een klant op 1 cursus die ik moest volgen om mijn certificaat te behalen en het meeste weet je natuurlijk al maar ook weer dingen die nieuw voor je zijn. Rond 11 uur hadden we even een kwartier pauze en daarna zijn we door gegaan tot 14:00. Het was leerzaam en uiteindelijk natuurlijk mijn certificaat behaald. Daarna nog even kwartier pauze genomen en toen aan het werk gegaan want het was smiddags best druk dus hadden ze mij nodig. Rond 18:00 was het dan tijd om alles af te sluiten en naar huis te gaan maar heb eerst nog wat boodschapjes gehaald en daarna mijn fiets op gestapt. ( Het is gewoon al donker nu om 18:00 )



Eenmaal thuis mijn tassen eerst afgegeven aan paps en toen even met mams nog even iets gecontroleerd want dacht dat er iets niet klopte maar klopte wel. Mijn paps bleek een rare bult te hebben dus zijn mams en paps nog even naar het ziekenhuis gereden hij bleek waarschijnlijk een liesbreuk te hebben maar dit gaat allemaal via je eigen huisarts dus moet hij van de week nog even heen. Ondertussen met mijn zus en haar vriend de dvd van Centerparcs Kempervennen gekeken van vorig jaar en daarna zijn zij naar huis vertrokken. Daarna nog een stukje "Verslaafd" gekeken op rtl4 heftig programma maar zou mooi zijn als ze een paar verslaafde hiermee zouden kunnen helpen.

0 comments:

Post a Comment