Monday, October 28, 2013

Review: Duyvis Borrelnootjes Kaassoufflé




Daar liep ik dan samen met Jasper door de Jumbo en we hadden trek in iets lekkers dus dachten we nou misschien een lekker nootje voor bij de televisie maar wat Jasper opeens zag was namelijk twee nieuwe smaken van Duyvis borrelnootjes namelijk:

* Duyvis Borrelnootjes Kaassoufflé
* Duyvis Borrelnootjes Hete Loempia

Nou iedereen in mijn omgeving weet ik ben best wel heel erg een kaassoufflé liefhebber dus als er dan een borrelnootje daar naar smaakt zou toch helemaal geweldig zijn. De andere smaak hebben we laten liggen want deze was al spannend genoeg. Nadat hij toch nog een dag heeft gelegen bij ons in de kast was daar het moment om hem toch te proberen want op één of andere manier heb ik altijd bij nieuwe producten dat ik bang ben dat het zo smerig is maar mijn nieuwsgierigheid is wel altijd heel groot dus ik pakte eerst één borrelnootje nou totaal geen kaassoufflé smaak het was voor mij gewoon een borrelnootje en dat is het. Jasper had een hele hand vol in zijn mond gepropt en proefde toen wel een kaassoufflé smaak maar ik bleef de smaak maar niet terug vinden dus helaas voor mij was dit een tegenvaller en heel bijzonder was het totaal niet.

Raad ik hem aan?

Néé, wil je het uitproberen is het zeker de moeite waard maar al proefde Jasper wel af en toe een lichte kaassoufflé smaak ik heb deze niet ontdekt. Mijn advies ga gewoon voor het nootje die jij het lekkerst vind en dan zou je bij mij uitkomen op cashewnoten.

0 comments:

Post a Comment