Tuesday, October 15, 2013

Dinsdag 15 oktober 2013.

Zo pfff.. wat lag het weer heerlijk ik wou er echt niet uit dus heb het nog even 5 minuten uitgerekt en moest er toen echt uit. Met een slaaphoofd alles gedaan en naar beneden gewandeld en mijn ouders hadden het zelfde zij wouden ook graag blijven liggen vanmorgen maar kon niet. Ik baalde ook dat het regende maar wat een mazzel toen ik richting mijn werk moest was het droog want anders had ik toch echt mijn gele poncho moeten dragen.

Het was weer tijd voor een nieuw werkweek dus begonnen we om 8 uur en zijn we heerlijk aan de slag gegaan. Mijn collega vroeg me af waarom ik zo'n rare tijd had vandaag dus ik vroeg me af wat ze bedoelde en zij vertelde me dat ik tot 15:00 moest werken en zelf dacht ik tot 17:00 maar dat had ik verkeerd gezien haha dus zijn we aan de slag gegaan tot 15:00 en op naar huis.

Het miezerde een beetje maar gelukkig geen flinke regenbui dus kwam ik weer droog aan thuis. Mams was er ook dus even samen gebabbeld en nog wat gedronken met een stukje banketstaaf. Even later was het tijd om heerlijk te gaan eten. Na het eten heerlijk op de bank wezen hangen en toen kwamen mijn zus en haar vriend ook nog even gezellig langs en hebben we de rest van de avond bij ons gezeten. Gezamenlijk nog even wat rond gekeken voor ons midweekje Port Zelande.

0 comments:

Post a Comment