Monday, October 28, 2013

Vrijdag 25 t/m Zondag 27 oktober 2013

Vrijdag 25 oktober 2013. Vandaag ging ik even met mijn opa, oma en mams op stap in Purmerend. Rond 9 uur vertrokken wij richting Assendelft waar we nog even wat gedronken hebben en toen op weg naar Purmerend. Daar eenmaal aangekomen gingen we parkeren met ParkMobile en het was mijn opa zijn eerste keer dus ging het niet geheel vlekkeloos maar uiteindelijk is het hem gelukt. De eerste winkel C&A die we in liepen slaagde mijn oma direct voor 2 truien en 2 broeken. Toen ik al binnen liep zag ik dat alle winterjassen 25% korting hadden en ik liep naar mijn jas en ja hoor deze ook waar ik een paar weken nog € 100,- voor betaalde was nu € 75,- even een baal momentje maar in gedachten dat mijn maat er nu niet meer hing was ik toch super blij met mijn aankoop want hij is prachtig.




Daarna nog winkel in en winkel uit geweest waar ik onder andere ook weer mooie platte hoge laarzen bij de Van Haren scoorde voor een koopje en nog wat leuke kleine kerstcadeautjes. Na een aantal uur gewinkeld te hebben was het tijd voor een heerlijk broodje bij Poort van Cleef en daarna hebben we nog even boodschapjes gehaald in de Weidevenne en langs de visboer gegaan. Mijn zus was iets vroeger naar huis gegaan omdat zij nog last had van haar verstandskiezen die getrokken waren dus daar even wat gedronken en toen weer richting Assendelft en daarna naar huis.

Thuis aangekomen whatsappte Jasper die al rond 2 uur vrij was of hij er kon komen en na 1 1/2 uur ( vast weer in slaap gevallen ) kwam hij dan eindelijk aan in Zaandam en zijn we naar zijn huis vertrokken om heerlijk om de bank neer te ploffen met een film.

Zaterdag 26 oktober 2013. We waren wakker rond 10:00 en toen zijn we richting de Jumbo gereden waar ook nog de Action en Wibra was waar we natuurlijk even door heen zijn gewandeld maar niks leuks tegen kwamen dus toen maar boodschapjes gehaald. Bij de Jumbo kan je oranje koek kopen die heel dicht in de buurt kom van die van Friesland maar het was een mega doos dus heb hem mooi laten staan maar whatsappte het wel even naar mijn mams. Daar kwamen we nog twee producten tegen: Borrelnootjes van Duyvis met Kaassoufflé smaak en  Chocoladeletter met stukjes karamel van Verkade. Beide producten mee genomen om te reviewen voor mijn blog.



Toen waren we weer in Hoorn en is Jasper even aan de studie gegaan ( Ik wacht nog steeds op mijn uitslag en nieuwe boeken waarschijnlijk maandag 28 oktober ) en dus heb ik even een spelletje gespeeld op de 3DS. Toen was het al gauw tijd om aan het eten te beginnen dus hebben we heerlijk roerbaknoedels gegeten en zijn we daarna vertrokken naar Assendelft voor de verjaardag van mijn neef. We gaven met zijn drieën een bon voor Centerparcs omdat zij daar ook regelmatig heen gaan en met een kleine opkomst is dat wel leuk. Was gezellig maar om 11 uur zijn we heerlijk naar huis gereden en gaan slapen.

Zondag 27 oktober 2013. Ik was om 7 uur natuurlijk wakker dat uur terug maakt voor mij niet uit want ik word in het weekend altijd om 8 uur wakker dus dat kwam nu op het zelfde neer. Jasper zijn klokje was ook in de war want om 9 uur was hij ook al wakker. Samen heerlijk ontbeten met een filmpje en smiddags ben ik gezellig met mijn zus en moeder naar de Boet gegaan. ( Tuincentrum ) Hier zou een leuke kerstshow moeten zijn maar helaas viel deze tegen alhoewel we zijn wel geslaagd voor nog een paar leuke kleine kerstdingetjes. Zij gingen door naar Zaandam en ik was weer bij Jasper die filmpjes op youtube zat te kijken.



Daarna zijn we heerlijk gaan steengrillen met zijn tweeën met een gourmetpakket van Vomar ( Op één soort vlees was voor de rest alles echt verrukkelijk ) Halverwege zetten we hem altijd even uit zodat we tijdens so you think you can dance de laatste restjes op kunnen eten. ( De knoflookgeur kwam je al snel tegemoet ) So you think you can dance had een raar einde want de jongen die er uit moest zit er uiteindelijk toch nog in omdat iemand besloot om niet door te gaan want hij was ongelukkig en hoe raar ik zei tegen Jasper voordat dat gebeurde volgens mij gaat er zo iets raars gebeuren en ja hoor heel gek. Daarna nouja eigenlijk al tijdens so you think you can dance viel ik al in slaap dus ben heerlijk gaan slapen.

0 comments:

Post a Comment