Thursday, October 3, 2013

Dinsdag 1 en Woensdag 2 oktober.

Dinsdag 1 oktober. Wooh! We zitten gewoon alweer in oktober de maanden vliegen echt voorbij voor je het weet zitten we alweer heerlijk met de hele familie bij de kerstboom cadeautjes uit te pakken. ( Stiekem ook alweer héél veel zin in hihi ) Vandaag is mijn oma jarig dus heb haar even gefeliciteerd en ben daarna naar de Kruidvat  gegaan want zij hadden daar namelijk een actie voor NS dagkaarten voor het weekend. 1 hele dag door Nederland kunnen reizen voor maar € 13,99  en aangezien ik er zelf één volgende week nodig heb voor mijn examen in Utrecht en wij natuurlijk in december naar de Winterfair gaan naar Ahoy kwam dit mooi te pas. Ik was er rond half 10 en wat bleek ik kocht de laatste 5 dagkaarten en de winkel was ook echt nog maar 30 minuten openen het bleek dat mensen voor de deur ervoor al aan het wachten waren. Mazzel!

Daarna smiddags even met mams een broodje gegeten en wij hadden al wat kerstcadeautjes gekocht ( we houden namelijk van een lekkere volle boom vorige jaar flink wat uren bezig geweest ermee haha ) dus die heb ik alvast in gepakt en de ingepakte foto's opgestuurd naar mijn zus en Jasper op even te plagen haha. Daarna een beetje met mams gebabbeld en vervolgens naar mijn werk gegaan. Daar was het een beetje chaotisch maar uiteindelijk alles afgesloten en rond 21:00 was ik thuis. Mijn zus en haar vriend waren er ook nog en mijn zus was een beetje emotioneel want die zat er een beetje doorheen en na een paar grapjes en tranen kon ze weer lachen.

Woensdag 2 oktober. Argh! we moeten er weer uit het is 7:00 jammer genoeg. Haartjes gedaan, spullen bij elkaar gezocht en een broodje gegeten en toen onderweg weer naar het werk. Als je een avond heb gedraaid lijkt het net of je niet weg bent geweest als je om 8:00 alweer op je werk staat. We hebben de slijterij geopend en daarna ben ik aan het werk gegaan. Het was een rustig dagje waar ik absoluut niet van hou geef mij maar lekker bedrijvig dat ik de hele dag gewoon bezig bent want nu ging de tijd zo langzaam. Eenmaal klaar met werken nog wat heide plantjes gekocht voor mijn mams die waren in de reclame en toen naar huis.

Thuis waren paps en mams ook net binnen met de boodschapjes en hebben we heerlijk patat met een kaassoufflé gegeten. Daarna Penoza terug gekeken en toen was ik van plan om De zomer voorbij te kijken maar doordat er voetbal was geen Zomer voorbij helaas dus hebben we ook nog maar even Code 37 gekeken. Rond 21:45 ben ik heerlijk mijn bed in gekropen en nog een beetje op internet gesnuffeld en daarna heerlijk gaan slapen.

0 comments:

Post a Comment