Saturday, October 5, 2013

Donderdag 3 en Vrijdag 4 oktober 2013



Donderdag 3 oktober. Vandaag was het weer zo'n ochtend dat ik heerlijk kon uitslapen maar helaas om 7:00 was ik alweer wakker dus nadat ik even een filmpje had gekeken op youtube en mijn facebook gecheckt had was het alweer 8 uur en besloot ik om mijn bed uit te gaan om even te douchen en daarna een broodje te eten. Nadat ik mijn buikje vol had ben ik naar de Blokker gefietst om mijn bestelling op te halen en natuurlijk ook nog even de Action in gewandeld waar ik een nieuw horloge voor mezelf kocht en de Zeeman waar ik een leuk kerstcadeautje voor de toekomstige kleine van mijn neef zag.

Eenmaal weer thuis was het al rond 11 uur en heb ik er nog een was in gegooid en even op mijn laptop gesnuffeld. Om half 1 kwam mijn mams binnen en hebben we samen een broodje gegeten en toen was het alweer 13:15 tijd om naar mijn werk te gaan. Eenmaal op mijn werk aangekomen werd ik aangesproken door mijn bedrijfsleider omdat ik niet verschenen was op een cursus waar ik overigens niets vanaf wist dus hij ging het controleren want ik zou een mail moeten hebben gehad maar néé niet in mijn mailbox. Heerlijk gewerkt tot 18:00 en hup weer naar huis.

Thuis aangekomen zijn we heerlijk aan de roerbaknoedels gegaan van Maggi ( Kip-kerrie blijft mijn favoriet ) Ondertussen was paps aan het werk gegaan want hij had vanavond avonddienst en dit duurde uiteindelijk tot 02:15 dus heb hem de hele avond niet gezien. Mijn zus kwam ook nog even langs en uiteindelijk bleef ze een paar uur hangen want we waren aan het kletsen over het warm/koud buffet die wij willen maken met kerst. Wij hadden er ook een heerlijke tompouce bij en rond 20:00 vertrok zij naar haar eigen huis toe. De rest van de avond met mams Expeditie Robinsons gekeken en heerlijk mijn bed in gedoken.



Vrijdag 4 oktober 2013.  Vandaag was het nog één dag tot het heerlijk weekend was dus mocht ik nog even een dag in de slijterij aan de slag. Eerst moest ik door het noodweer want wat een onweer terwijl ik op de fiets zat en halverwege begon het opeens te regenen en was ik blij dat ik op mijn werk was. Het was een redelijk bedrijvig dagje en dat vind ik altijd wel fijn maar ook onwijs veel inpakwerk er waren blijkbaar weer aardig wat feestjes dit weekend. Rond 18:00 was het tijd om naar huis te gaan.

Eenmaal weer in ons huis had mams het eten klaar en zijn we heerlijk aan de kip wraps gegaan en ondertussen hadden wij Geer & Goor op staan want we moesten gisteren kiezen tussen Expeditie Robinson of de 2 mannen. We hebben we heerlijk gelachen en daar kwam Jasper ook weer binnen gewandeld. Hij had nog niet gegeten dus at ook even een bordje mee en nadat ik mijn tas had ingepakt had zijn we richting Hoorn gereden.

0 comments:

Post a Comment