Wednesday, October 9, 2013

Review: Danio Framboos Cheesecake kwarkyoghurt



Aangezien ik in een supermarkt werk zie je wel eens producten voorbij komen die interessant eruit zien om eens te gaan proberen zo heb ik nu ook al een aantal weken de Danio Framboos Cheesecake voorbij zien schuiven maar steeds kwam het er niet van om het product te kopen en te proberen tot vandaag.

Vorige week heb ik natuurlijk ook bij Deen een framboos cheesecake toetje geprobeerd en dus had ik hoge verwachtingen van Danio Framboos Cheesecake. Helaas viel hij een beetje tegen néé hij was zeker niet vies maar ook niet dat ik denk van ow wat heerlijk hier ga ik nog een paar bakken van halen. Ik vond hem namelijk best simpel qua smaak heel eentonig want het smaakte naar frambozen kwark met ( heel veel ) stukjes cake erin wat ik overigens wel echt een grote pluspunt vind want dat maakte de kwarkyoghurt een stuk spannender.

__________________________________________________________________

Ingrediënten:

Magere verse kwark 40%, afgeroomde melk, room, framboos 9%, water, suiker, glucose-fructosestroop, melkeiwitten, verdikkingsmiddelen (gemodificeerde tapioca- en maïszetmelen, pectine, guargom, xanthaangom), stukjes koek 1,5% (suiker, tarwebloem, rijstebloem, eiwit, witte bonenmeel, tarwezetmeel, aardappelzetmeel, plantaardig vet (zonnebloem), aroma, verdikkingsmiddel (natriumalginaat), zout), gelatine, aroma, wortelconcentraat, zuurteregelaars (citroenzuur, calciumcitraat), yoghurtfermenten

__________________________________________________________________

Zou ik hem aanraden Ja en Nee want ik vind hem echt wel lekker maar niet bijzonder dus om hem af en toe als toetje te eten is het zeker een aanrader maar verder is er naar mijn mening weinig speciaals aan.

0 comments:

Post a Comment