Thursday, October 10, 2013

Donderdag 10 oktober 2013

Pfff.. ik klaag elke dag wel weer dat het vroeg is maar vandaag was het toppunt haha. Ik moest er namelijk om 6:30 uit nou dan ben je al om 6 uur wakker echt verschrikkelijk. Tot mijn verbazing was ik wel echt goed uitgeslapen en werd ik zonder ochtendhumeur wakker ( helaas heb ik hier nog wel eens last van ) Heerlijk beneden nog een broodje gegeten samen met mijn ouders en toen om 7:15 op de fiets gestapte. Ik hoopte zo graag droog over te komen en gelukkig het is me gelukt.

Op het werk aangekomen hebben we de winkel geopend en ben ik tot 17:00 aan het werk gegaan. We hadden een nieuwe caissière dus ik moest haar even het één en ander uitleggen in mijn laatste uurtje dus zo ging de tijd heerlijk snel. Toen was het tijd om weer heerlijk naar huis te gaan en daar aangekomen gingen we aan de spaghetti ( Néé ik ben zeker geen pasta liefhebber maar af en toe moet het gewoon gegeten worden ) Mams en ik moesten nog wat boodschapjes hebben dus besloten we nog even langs de Albert Heijn te rijden.

Eenmaal in de Albert Heijn hebben we al onze boodschapjes binnen gehaald want ik ga morgen een taart maken van het AH taartenpakket. Thuis aangekomen de boodschapjes opgeruimd en heerlijk aan een stukje banketstaaf gegaan ( hier is het nog niet te vroeg voor hoor ) Daarna natuurlijk weer The biggest loser en Geer & Goor. Heerlijk die 2 gozers echt af en toe die opmerkingen denk ik echt van hoe kom je er op. Expeditie Robinson werd ondertussen opgenomen en deze zullen we vrijdagaaf gaan kijken. Vervolgens ook nog Johnny de Mol gekeken met die kinderen die het Downsyndroom hebben en wat doet hij het prachtig was een mooie aflevering.

0 comments:

Post a Comment