Wednesday, October 9, 2013

Woensdag 9 oktober 2013

 
Heerlijk even uitslapen maar had me wel voorgenomen tot 9 uur want ik moest nog het één en ander doen. Ondanks dat me bed heerlijk lag ben ik er uit gegaan en heerlijk onder de douche gestapt en naar beneden gelopen met in mijn armen kerstcadeaupapier en kerstcadeautjes. Paps was naar de garage dealer dus niemand thuis dus kon op mijn gemakkie alles inpakken.
 
Binnen no time was alles ingepakt en ben ik nog even gaan leren want het is bijna zover mijn examen! Rond 10:50 ben ik op de fiets gestapt naar mijn werk en daar heerlijk gewerkt tot 18:00 al ging de tijd vandaag best langzaam. Toen was het tijd om naar huis te gaan en thuis aangekomen heerlijk gegeten ( Kipschnitzel met patatjes )
 
Savonds nog aan mijn blog gewerkt en toen zag ik dat mijn blog de 30.000 bezoekers had aangetikt dus super trots! Nadat we om 20:00 the biggest loser hadden gekeken was het om 20:25 tijd voor de zomer voorbij elke aflevering liggen wij weer allemaal in een deuk haha. Daarna vroeg mijn bed ingedoken want moest er de volgende dag 6:30 uit.

0 comments:

Post a Comment