Thursday, October 24, 2013

Donderdag 24 oktober 2013

Nou we mogen weer vandaag een heerlijk lang dagje in de slijterij maar eerst maar eens mijn bed uit komen want het lag toch weer lekker en als ik mijn ogen dicht deed viel ik ook steeds weg dus toen het eenmaal 7:00 was ben ik er gelijk uit gegaan anders blijf ik liggen en val misschien nog wel in slaap haha. Mezelf klaar gemaakt en toen naar beneden gegaan om te ontbijten en daarna in het donker op de fiets te stappen.

Ik snap zo niet waarom mensen als het donker is geen licht aan hebben want soms zie je een fietser echt pas op het laatste moment. Eenmaal op mijn werk niet vergeten mijn lichten uit te doen van mijn fiets en ben aan het werk gegaan in de slijterij tot 18:00. Het was een afwisselend dagje van druk naar rustig.

Mijn fiets weer binnen in het hok thuis zijn we heerlijk aan de boerenkool gegaan met mams haar gehaktbal. ( Heerlijk die Hollandse pot ) Daarna was het tijd om lekker op de bank neer te ploffen met de tv aan en een rustig donderdagavondje.

0 comments:

Post a Comment