Monday, October 14, 2013

Zondag 13 oktober 2013.

Ik werd wakker en keek naar buiten en wat een rot weer zeg en néé ik ben niet beroerd van een beetje regen maar met deze wind erbij besloot ik toch om mijn hardloopschoenen voor vandaag in de kast te laten staan en nog even in mijn bed te blijven liggen. Ondertussen even bezig geweest met mijn blog en filmpjes gekeken op youtube van andere bloggers en toen ontwaakte Jasper.

Aangezien we gisteren geen zin hadden om boodschappen te halen gingen we rond 12 uur naar de Dekamarkt ook voor kerstkaarten die zij daar verkochten voor € 1,99 en het zijn vaak ook nog hele leuke en mooie kaarten en ja waarom dure kaarten kopen als het zo ook kan want de postzegels zijn al duur genoeg haha. Ik wou nog even ergens heen dus besloten we naar Purmerend te gaan maar toen we onderweg waren en ik keek op mijn mobiel zag ik dat daar op zondag de winkels niet open zijn dus op naar Zaandam.

 
Het was nog steeds pokkeweer dus besloten we in de parkeergarage te parkeren en zijn we even de Primark binnen gewandeld waar Jasper geslaagd is voor sokken, een trui en een t-shirt. Ik had voor mijn zus ook nog reinigingsdoekjes meegenomen en we vonden nog 2 leuke kerstcadeautjes en toen zijn we er snel uit gegaan want zoals altijd was het weer druk in de Primark. Jasper liep de Bart Smit nog even binnen en ik ging in een voordeel winkeltje waar alles spot goedkoop is ( hier zijn we natuurlijk ook weer geslaagd voor wat kerstcadeautjes want het hoeft niet duur te zijn als het maar leuk is ) daarna waren we het allebei zat en zijn naar mijn mams gegaan om daar even wat te drinken.

Me mams vond het gezellig dat we even langs kwamen dus hebben we even picolientjes gegeten en wat gebabbeld over ons midweekje Centerparcs dat alweer voor de deur staat en toen weer naar Hoorn. Aangekomen in huis zijn we beide neergeploft op de bank en hebben we de rest van de dag heerlijk rustig aan gedaan en savonds was het dan eindelijk tijd voor de eerste Liveshow van So you think you can dance en vergeleken met vorige jaren heb ik nog niet echt een favoriet maar wel een aantal dansers die ik echt goed vind en heb nu al zin in 24 november dan ga ik samen met Mijn zus naar de liveshow! Daarna zijn we heerlijk samen in bed gedoken want we moesten er om 6 uur uit argh..

0 comments:

Post a Comment