Friday, October 18, 2013

Vrijdag 18 oktober 2013

Vandaag kon ik heerlijk uitslapen want hoefde pas 11:30 op mijn werk te zijn en ik was er ook wel even aan toe je merkt omdat het kouder word dat je bed nog veel lekkerder gaat liggen en het eruit gaan steeds moeilijker gaat worden maar rond 9 uur ben ik er uit gegaan en een heerlijke douche genomen. Aangezien ik net voor de lunch moet beginnen met werken heb ik rond kwart over 10 een broodje afgebakken en 10 voor 11 zat ik alweer op de fiets naar mijn werk.

Eenmaal op mijn werk werd mij verteld dat ik eigenlijk weer naar huis kon omdat we met teveel personeel waren en daar baalde ik best wel van want van de week ben ik ook al een aantal keer naar huis gestuurd om dezelfde reden dus heb even met mijn leidinggevende gepraat en nu mocht ik toch nog 2 1/2 uur aan het werk. Om 14:00 was ik dus alweer klaar en ben ik even naar de Primera gewandeld die tegenover mijn werk zit en daar de Mijn Geheim en Vriendin voor mams gekocht ( deze had zij al een tijd niet gelezen ) verder kocht ik daar ook nog een Fashionista voor mezelf stond een heel uitgebreid artikel in over bloggen en vloggen. Toen ik net wou afrekenen zag ik in mijn ooghoek kerstpapier staan 2 rollen voor € 3,50 dus besloot ik deze mee te nemen.

Thuis aangekomen zag ik dat mijn mams er niet was dus besloot ik haar even te bellen en bleek ze bij iemand op visite te zijn. Op de bank zag ik mijn bestelling van Bonprix liggen ( Nieuwe bh's ) maar moest wel even wennen want heb meestal gevormde bh's en deze zijn niet gevormd wel met beugel maar heel doorzichtig maar zaten wel prima dus toch maar eens proberen. Ik besloot toen ook maar een heerlijke boerencake te gaan maken want dat is altijd wel lekker voor bij de thee. Een uurtje later kwam mams binnen wandelen en besloot ik om de dvd van Centerparcs 2012 erin te gooien altijd leuk om weer even te kijken vlak voordat je vertrekt.

Mijn paps had pieperdienst dus hebben we vroeg gegeten en is hij daarna aan het werk gegaan. Samen met mams zijn we rond gaan snuffelen over het park waar we nu heen gaan Port Zelande en eventueel een park voor volgend jaar van België tot aan Frankrijk verschillende opties hebben we voorbij zien komen die ons wel leuk leken. Ondertussen stond The biggest loser op en daarna de Televizierring. We kwamen nog een filmpje op youtube tegen waar we ons rot om hebben gelachen want daar zat een muziekje tussen waarbij je constant hoorde: "Je bent een zeehond" haha..

0 comments:

Post a Comment