Monday, October 14, 2013

Maandag 14 oktober 2013



WHAAAATT! Dit is echt veel te vroeg hoor en dat op mijn vrije dag laten we maar erop houden dat dit liefde is! 6:15 zit ik namelijk in de auto richting huis samen met Jasper want hij moet beginnen om 8:00 *zucht* en natuurlijk is er weer een ongeluk gebeurd waardoor wij bijna een uur in de file stonden en ondertussen kukkelde ik steeds in slaap. 7:10 waren we in Zaandam snel afscheid genomen van Jasper en heerlijk nog even mijn bed in gedoken maar brrr.. het was best wel koud boven.

Rond 9 uur ben ik eruit gegaan want het was mooi geweest dus mijn kleding weer aan en naar beneden gegaan om weer wat cadeautjes in te pakken! ( Ja deel 3 inmiddels alweer ) Tijdens het inpakken ook heerlijk een broodje gegeten en daarna lekker aan mijn blog gewerkt. Rond half 1 kwam mams binnen en besloten we gezellig even langs opa & oma te gaan maar eerst even een broodje naar binnen werken.



De auto in en op naar Assendelft maar eerst even naar de Supercoop om wat boodschapjes te halen en dan door naar opa & oma. Naar wat er om heen gedraaid te hebben was het op een gegeven moment wel duidelijk dat opa & oma ook wel naar CenterParcs Port Zélande wouden gaan dus hebben we gelijk maar even een 2 persoons cottage geboekt. Zij waren gelijk enthousiast en hebben er zin in dus we gaan niet met 6 man weg over 5 weken maar met 8 man gezellig! Rond half 5 vertrokken we nog naar de Deen want we waren wat vergeten en op naar huis.

Thuis aangekomen was paps er ook al dus hebben we de boodschapjes uitgepakt en hebben we heerlijk gegeten. Ik had mijn folders nog niet gelopen en wou het eigenlijk verschuiven naar dinsdag maar super lief van mijn ouders die hielpen me mee en binnen een record tijd waren we weer binnen. ( Echt blij mee want was echt pokkeweer ) Daarna was het natuurlijk tijd voor "Under the dome" de afleveringen waren weer top!

0 comments:

Post a Comment